יום שלישי, 25 במרץ 2008

הכרויות סקס - שאלות נפוצות

בוודאי יש לכם או לכן שאלות על נושא הבלוג של היכרויות סקס. אני אנסה לענות כאן על כמה שאלות נפוצות.


איך אני יכול/ה לעשות שינויים בכרטיס שלי?
כדי לבצע שינויים בכרטיס שלכם, פשוט היכנסו לאתר באמצעות שם המשתמש והסיסמא שלכם. חפשו את הכפתור לעדכון הכרטיס. למשל באתר סקס פאל לחצו על כפתור "לשיפור כרטיסך". כעת, הגעתם לעמוד הכרטיס שלי. אם תזכרו תראו שהוא מאוד דומה לעמוד יצירת כרטיס חדש. בעמוד זה תוכלו לעדכן כל פרט בפרטים שלכם לפי ראות עיניכם לחיצה על כפתור "שמרו לי" תשמור את כל השינויים שביצעתם בכרטיס.

איך אני יכול/ה להוסיף או לעדכן תמונות שלי?
כדי להוסיף תמונות או לעדכן תמונות קיימות היכנסו לאתר באמצעות שם המשתמש והסיסמא שלכם. חפשו את הכפתור לעדכון התמונות. למשל באתר סקס פאל לחצו על כפתור "לעדכון תמונות". כעת, הגעתם לעמוד התמונות שלי. בעמוד זה תוכלו לבחור תמונה מהמחשב שלכם, להגדיר אותה כתמונה פרטית (לא חובה), למחוק תמונה קיימת. התמונה הגדולה היא הראשית וזו שמוצגת בתוצאות החיפוש. בנוסף תוכלו להעלות עוד שלוש תמונות גלריה. לחצו על אישור ולאחר מספר שניות התמונות שלכם עודכנו בהצלחה.


שכחתי את שם המשתמש או הסיסמא שלי, האם אפשר לקבל אותם שוב?
כמובן, לחצו על הקישור "שכחת?" הנמצא בעמוד הבית, הקש את כתובת הדואר האלקטרוני איתה נרשמת וקבל מייל עם פרטי הכניסה שלך.

מדוע אין לי הרבה פניות?
צרפו תמונות! - לא הייתם מעדיפים לפנות לחברים לאחר שראיתם את התמונות שלהם? תמונות יוצרות תקשורת באופן מיידי ומעלות את מספר הפניות אליכם! בנו לעצמכם כרטיס אישי מעניין ומאתגר ותשובות מקוריות לשאלות הפתוחות הם הדרך הטובה ביותר לגרום לאנשים הנכונים לפנות אליכם.

איך אפשר למצוא חברים באתר שיעניינו אותי?
הכנסו לאתר באמצעות שם המשתמש והסיסמא. בראש הדף תמצאו את תפריט ה'חיפוש'. התפריט מאפשר לבצע חיפוש ע"י קריטריונים שונים כגון מין, גיל, תמונה, סוג הקשר הרצוי ועוד. לחיצה על כפתור "חפשו לי"יציג בתוצאות החיפוש את כל בני-הזוג הפוטנציאלים שעונים לקריטריונים שהגדרתם. כדי להתקדם לתוצאות הבאות, יש ללחוץ על כפתור 'לעמוד הבא' שנמצא בתחתית העמוד.

איך ניתן לצפות בכרטיס של אחד החברים?
ברגע שקיבלתם את תוצאות החיפוש, ניתן ללחוץ על שם החבר או על התמונה. לפנות לחבר? פשוט כיתבו לו מסר מהיר ולחצו על כפתור "שלח מסר מהיר".

איך אדע שקיבלתי הודעות אם אני לא מחובר לאתר?
על כל הודעה שתקבלו בדואר הפנימי, תישלח אליכם בדואר אלקטרוני הודעה מקבילה.

כיצד ניתן לבדוק למי כתבתי או מי כתב לי?
באפשרותכם לבדוק למי פניתם בצורה פשוטה ונוחה. לחצו על הקישור "הדואר שלי" בתפריט הראשי בחלקו העליון של העמוד והציצו בלשונית "דואר יוצא" או "דואר נכנס". אפשרות נוספת היא באמצעות הקישורים "כתבתי" ו- "כתבו לי" תחת הקשרים שלי בצד ימין.

איך אני מוחק הודעות מהתיבה?
בתצוגת הודעות הדואר יש לשמאלה של כל הודעה ריבוע קטן, ע"י סימון הריבוע ולחיצה על כפתור "מחק" תמחקו את ההודעות המסומנות מהתיבה שלך.

איך חוסמים חבר?
בכדי לסרב לקשר, בתצוגת הודעות הדואר יש לשמאלה של כל הודעה ריבוע קטן, ע"י סימון הריבוע ולחיצה על כפתור "חסום" תמנעו מאותו חבר לשלוח אליכם הודעות נוספות. כפתור "אפשר" יאפשר לו לשלוח הודעות נוספות.

כיצד מוסיפים חבר לרשימת החברים שלי?
אתם יכולים להוסיף כל אחד לרשימת החברים שלכם בקלות על ידי לחיצה על קישור "הוסף את ... לרשימת החברים שלי" בתצוגת הכרטיס שלו. אם הוא כבר ברשימת החברים שלכם תוכלו להסירו באמצעות קישור "הסר" באותו מקום.

אין תגובות: