יום רביעי, 9 בינואר 2008

הכרויות סקס - רישום

היום אשתף אתכם בקצרה מנסיוני על הכרויות סקס, איך מוצאים סקס ברשת, איך נזהרים ואיזה אתר מומלץ

בואו נראה מה אנו מחפשים. האם סטוץ בודד או הרבה סטוצים? האם חתונה או סתם ידידות?

ובכן מאחר ואתם מדברים על הכרויות סקס הרי שאתם מחפשים סקס חינם.

כבר בטח נמאס לכם בודאי מרוב אוננות, פורנו, לראות זיונים במחשב או סרטי סקס, אתם רוצים את הדבר האמיתי.

ובכן הבשורה הטובה שיש פתרון - הכרויות סקס באינטרנט!

בחרתי לדוגמא אתר הכרויות סקס מצליח בשם סקספאל כדי להסביר את העקרונות של הכרויות דיסקרטיות ברשת. ההרשמה פשוטה יחסית ומורכבת מדף אחד עם ארבעה חלקים:

הפרטים שלי: פרטי כניסה (שם משתמש, סיסמא, דואר אלקטרוני), הכינוי שלי (המוצג לגולשים האחרים), תאור קצר על עצמי, תאריך לידה ומיקום בארץ. נכון שכולם לא ממש אוהבים לכתוב תאור שלהם. לכן בסקספאל הוסיפו אשף שעוזר למלא את השדה. הנה טקסט לדוגמא: "גבר אמיתי, מענג, חרמן, חם אש, מוכן לענג אותך בכיף. מתוק אמיתי יעניק לך מין אוראלי משובח", או "מחפש סטוצים, שרירי, חטוב, חושני, מקווה להגשים איתך פנטזיות הדדיות. אני יפנק אותך ויגרום לך להרגיש הכי מיוחדת בעולם".




קצת על עצמי: מהו סוג יחסים שאני מחפש, מה עושה לי כיף וכן מספר נתונים כלליים כמו גובה, מבנה גוף, שיער וכולי.

תמצאו לי בבקשה: תאור קצר של מי אני מחפש, ובחירת תכונות רצויות בבת הזוג.

סקס בכיף שלי: מספר נתונים עסיסיים על חיי המין כפי שאני אוהב אותם (לא חובה)


אין תגובות: